Ľudia na VŠPP

Na tejto stránke máte zobrazené všetky verejne prístupne údaje o zadanej osobe. Niektoré informácie o personálnom zaradení a funkciách osoby môžu byť skryté.

doc. Ing. Václav Nétek, CSc.
Identifikačné číslo: 20082
Univerzitný e-mail: netekv [at] is.vspp.cz
 
Učitel - Katedra marketingu (VŠPP)
Sekretariát - Katedra marketingu (VŠPP)

Kontakty     Výučba     Vedené práce     
Nasledujúci zoznam zobrazuje prehľad vedených prác na VŠPP.

Pomocou nasledujúceho filtra môžete obmedziť zobrazované záznamy.

Rok odovzdania:
Typ práce:

Por.StavTypZáverečná prácaDokedyPodrobnosti
1.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Bc. Milan Baláž
Marketingový plán kritických trendů prodeje vybraných produktů živočišné výroby na trhu České republiky.
Zobrazenie záverečnej práce
2.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Lic. Milan Bárta
Zlepšení procesů v jednotce Provoz Tramvaje Dopravního podniku hl. m. Prahy, a. s.
Zobrazenie záverečnej práce
3.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Bc. Martin Bernát
Marketingový výzkum tržního prostředí a zdrojů budoucích konkurenčních výhod průmyslového osvětlení.
Zobrazenie záverečnej práce
4.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Ondřej Bigaj
Síla internetového prodeje v podmínkách vybraného segmentu trhu
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
5.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Radek Bjaloň
Marketingová strategie v oboru hudební produkce na příkladu projektu Jabloň Music
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
6.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Kristýna Boháčová
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
7.Záverečná práca nebola úspešne obhájenáBPAutor: Matouš Břenek
Aplikace vybraných nástrojů marketingové analýzy ve vybraném oboru podnikání
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
8.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Aleš Carbol
Marketingové trendy vývoje příměstské dopravy vybraných měst v České republice a ve světě
máj 2018Zobrazenie záverečnej práce
9.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Martin Cílek
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v podmínkách rodinné stavební firmy
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
10.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Daniel Dobeš, DiS.
Aplikace nástrojů teritoriální segmentace trhu a tržního prostředí
august 2017Zobrazenie záverečnej práce
11.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Michal Dolina
Uvedení výrobku na trhu v oblasti IT technologií na území ČR
Zobrazenie záverečnej práce
12.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Radek Ermis
Řízení zákaznických potřeb v prostředí trhu nákladních vozidel
november 2018Zobrazenie záverečnej práce
13.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Robin Fábry
Optimalizace skladových procesů montážních součástí družstva invalidů
december 2017Zobrazenie záverečnej práce
14.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Lubomír Fojtík
Nástroje obchodního jednání a jejich užití při uzavírání obchodních smluv
Zobrazenie záverečnej práce
15.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Dalibor Gříšek
Marketingová strategie rodinné firmy v oboru staveb a realit
december 2019Zobrazenie záverečnej práce
16.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Petr Habiger
Technické a marketingové posouzení problematiky dálkových odečtů vodoměrů ve vodárenské společnosti
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
17.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Milan Holiš
Marketingový plán a jeho význam ve strategickém rozhodování ve vybraném oboru podnikání
december 2018Zobrazenie záverečnej práce
18.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Kamil Hubáček
Marketingová strategie ve velkoobchodě Kamil Hubáček
máj 2017Zobrazenie záverečnej práce
19.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Bc. Jan Hynek
Marketingový plán a jeho význam ve strategickém rozhodování ve vybraném oboru podnikání
Zobrazenie záverečnej práce
20.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Bc. Lukáš Chovanec
Marketingový výzkum potenciálu prostředků, nezbytných pro evakuaci obyvatel vybrané územně správní jednotky.
Zobrazenie záverečnej práce
21.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Denisa Jančářová
Centralizace skladů a řízení zásob v konkrétním podniku
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
22.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Monika Janišová
Marketingová analýza trhu a tržního prostředí pro vybraný segment výrobků, služeb.
máj 2018Zobrazenie záverečnej práce
23.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Lukáš Ječmínek
Podnikatelský záměr tenisové školy
Zobrazenie záverečnej práce
24.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Marie Kambová
Řízení skladových procesů s využitím nové technologie v oboru potravinářských výrobků.
december 2017Zobrazenie záverečnej práce
25.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Martin Klimša
Analýza procesu inventarizace ve vazbě na náklady a časovou náročnost procesu.
Zobrazenie záverečnej práce
26.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Dominik Koňařík
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v oblasti zavedení nové formy péče o trávníky
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
27.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Lukáš Kovanda
Analýza účinnosti nástrojů péče o zákazníky v oblasti výrobků a služeb.
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
28.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Tomáš Kropáč
Segmentace zákazníků ve vybraném oboru podnikání
máj 2018Zobrazenie záverečnej práce
29.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Martina Kudrnová
Marketingová analýza disponibilního potenciálu regionálních letišť v České republice.
december 2017Zobrazenie záverečnej práce
30.Záverečná práca je rozpracovanáBPAutor: Henrieta Kupcová
Analýza řízení zásob ve vybraném podniku
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
31.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Petr Lavička
Analýza faktorů konkurenceschopnosti malých firem v oboru stavebnictví České republiky.
máj 2018Zobrazenie záverečnej práce
32.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Vilém Lepil
Analýza marketingové komunikace a návrh změn pro Centrum asistované reprodukce Fakultní nemocnice Brno
december 2017Zobrazenie záverečnej práce
33.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Stanislav Lyčka
Marketingový výzkum uvedení nového mobilního telefonu na trh.
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
34.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Bc. Tereza Lyčková
Výzkum podmínek pro aplikaci vybraných prvků personálního marketingu ve zdravotnictví (FNO)
Zobrazenie záverečnej práce
35.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Petr Matušek
Metodika projektového a cenového řízení ve výstavbě
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
36.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Jana Melecká
Marketingová analýza uvedení nového ekologicky šetrného výrobku na trh vyrobeného ze sběrového papíru.
december 2017Zobrazenie záverečnej práce
37.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Jana Melecká
Návrh logistického systému řízení zásob v podmínkách technologického celku výroby papíru
december 2019Zobrazenie záverečnej práce
38.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Bc. Petr Měsíc
Marketingový plán jako nástroj ke zlepšení konkurenceschopnosti firmy VS-Invest a.s
Zobrazenie záverečnej práce
39.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Bc. Tomáš Miloševský, DiS.
Marketingový výzkum kritických faktorů v součinnosti obchodních a logistických procesů s využitím nástrojů kauzální analýzy.
Zobrazenie záverečnej práce
40.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Leo Osmančík
Marketingový plán a jeho význam ve strategickém rozhodování v oboru realitního podnikání.
máj 2018Zobrazenie záverečnej práce
41.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Leo Osmančík
Výzkum zdrojů konkurenčního potenciálu stavebních firem
Zobrazenie záverečnej práce
42.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Bc. Huy Hoang Pham
Marketingový výzkum vybraných produktů na trhu ve státech Vietnam, Čína a Thaisko a Česká republika pro budoucí rozvoj obchodních vztahů.
Zobrazenie záverečnej práce
43.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Dušan Pospěch
Marketingová strategie ve vybraném oboru podnikání
december 2019Zobrazenie záverečnej práce
44.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Dušan Pospěch
Zvýšení ekonomické výkonnosti strojů a zařízení s využitím vybraných nástrojů preventivní údržby
december 2017Zobrazenie záverečnej práce
45.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Hana Pospíšilová
Marketingová analýza trhu a tržního prostředí pro vybrané skupiny svařovací techniky v podmínkách trhu ČR.
máj 2017Zobrazenie záverečnej práce
46.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Dušan Potočný
Marketingová analýza podpory prodeje v podmínkách strojírenské výroby
Zobrazenie záverečnej práce
47.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Dušan Potočný
Plánování budoucího vývoje firmy pomocí marketingových nástrojů v podmínkách strojírenské výroby.
máj 2018Zobrazenie záverečnej práce
48.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Kateřina Ratajová
Marketingový výzkum podmínek vhodných pro aplikaci franšízy v oblasti pracovních oděvů a pomůcek.
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
49.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Kristýna Rojíčková
Marketingová analýza podmínek nezbytných pro uvedení ekologicky šetrného výrobku na vybraný segment trhu.
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
50.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Eva Sikorová
Marketingový plán pro vybraný segment trhu rekonstrukce a renovace podlah
máj 2018Zobrazenie záverečnej práce
51.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Michal Steinvald
Výzkum zdrojů konkurenčních výhod v oblasti výroby zdravotnických prostředků
máj 2017Zobrazenie záverečnej práce
52.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Patrik Steuer
Diagnostika obchodní výkonnosti vybrané skupiny firem.
máj 2017Zobrazenie záverečnej práce
53.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Tomáš Szturc
Aplikace nástrojů nákupního marketingu v podmínkách údržby a správy majetku
máj 2018Zobrazenie záverečnej práce
54.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Jindřich Šabacký
Výzkum zdrojů konkurenčních výhod v oblasti průmyslového balení
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
55.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Marek Šimek
Marketingová analýza uvedení nové služby na trh v oblasti údržby průmyslových technologií.
december 2018Zobrazenie záverečnej práce
56.Záverečná práca je rozpracovanáDPAutor: Bc. Radim Šokala, DiS.
Optimalizace řízení skladových systémů a skladových procesů firmy Röchling Automotive Kopřivnice, s. r. o.
august 2019Zobrazenie záverečnej práce
57.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Renáta Šomanová
Aplikace nástrojů marketingové analýzy v podmínkách firmy Linaset a.s.
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
58.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Bc. Martin Šplíchal
Uvedení nových výrobků na trh v oboru tepelné techniky
Zobrazenie záverečnej práce
59.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Jan Šulík
Marketingový výzkum uvedení nového výrobku na trh pro potřeby handicapovaných osob.
máj 2017Zobrazenie záverečnej práce
60.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Marek Tkaczik
Marketingový výzkum potenciálu rozvoje v oblasti výstavby individuálního bydlení ve vybraném regionu
máj 2018Zobrazenie záverečnej práce
61.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Marek Tkaczik
Teritoriální segmentace potenciálu plnících stanic CNG ve vybraném regionu
Zobrazenie záverečnej práce
62.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Martin Tomáš, DiS.
Využití nástrojů marketingové analýzy pro uvedení nového výrobku na trh v oboru čokoládových cukrovinek.
máj 2017Zobrazenie záverečnej práce
63.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Michal Valach
Marketingová analýza trhu a tržního prostředí pro vybraný segment výrobků, služeb.
december 2016Zobrazenie záverečnej práce
64.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Michaela Vaňková
Analýza vybraných faktorů stravování v systému vojenské logistiky
Zobrazenie záverečnej práce
65.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Bc. Tomáš Vengřinek
Analýza účinnosti nástrojů péče o zákazníky v oblasti pracovních oděvů a ochranných pomůcek
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
66.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Tatiana Volkova
Marketingový výzkum tržní pozice výrobku (služby) ve vybraném teritoriu jako nástroj strategického rozhodování podnikatele.
máj 2017Zobrazenie záverečnej práce
67.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Tomáš Vomlel
Analýza činnosti železničních dopravců ve vybrané relaci
máj 2019Zobrazenie záverečnej práce
68.Záverečná práca bola úspešne obhájenáBPAutor: Ing. Jiří Vykydal
Marketingová analýza uvedení nového výrobku na zdravotnický trh.
Zobrazenie záverečnej práce
69.Záverečná práca bola úspešne obhájenáDPAutor: Ing. Jiří Vykydal
Marketingový výzkum podmínek nezbytných pro vytvoření školícího centra miniinvazivní operace páteře v České Republice
máj 2018Zobrazenie záverečnej práce

Legenda (otvorí/zatvorí sa po kliknutí)
BPBakalárska práca
DPDiplomová práca
DizPDizertačná práca
HabPHabilitačná práca
RigPRigorózna práca
TzDizPTézy dizertačnej práce
ZpMBAZáverečná MBA práca
ZPZáverečná práca
ZPicvZáverečná práca - Inštitút celoživotného vzdelávania
ZPzšZáverečná práca - zahraniční študenti
Záverečná práca je nekompletnáZáverečná práca je nekompletná
Záverečná práca nebola úspešne obhájenáZáverečná práca nebola úspešne obhájená
Záverečná práca bola úspešne obhájenáZáverečná práca bola úspešne obhájená
Záverečná práca je odovzdanáZáverečná práca je odovzdaná
Záverečná práca je rozpracovanáZáverečná práca je rozpracovaná