Přehled vypsaných témat - Vysoká škola podnikání a práva, a.s.

Základní údaje

Typ práce: Bakalářská práce
Název tématu: Marketingová komunikace (tradiční, integrovaná, digitální atd.) - její role a využití v obchodu a službách
Stav tématu: schváleno (Ing. Vladimír Vavrečka, CSc. - vedoucí pracoviště)
Vedoucí práce: Ing. Vladimír Vavrečka, CSc.
Fakulta: Vysoká škola podnikání a práva, a.s.
Garantující pracoviště: Katedra marketingu (VŠPP)
Max. počet studentů: 4
Navrhl: Ing. Vladimír Vavrečka, CSc.
Abstrakt: Předpokladem úspěšnosti firem, organizací či regionů všech velikostí i zaměření na trzích a u klientů je nejen kvalitní marketingová strategie, ale i její účelné a účinné promítnutí do nástrojů, kterými marketéři dokáží předávat informace, ovlivňovat znalost, postoje, chování a rozhodování klientů, a to jak těch stávajících, tak i potenciálních. K tomu slouží oblast marketingové komunikace a široká škála jejich nástrojů, od těch tradičních či tradičně pojatých (reklama a inzerce, podpora prodeje, osobní prodej přímý marketing, PR) až po ty aktuální, spojené velmi výrazně s využíváním moderních komunikačních technologií a nástrojů a stále častěji označované jako "digitální marketing" (internet, sociální média, lokační nástroje, mobilní marketing atd.).


Omezení k tématu

K přihlášení řešitele na téma je potřeba splnění jednoho z následujících omezení

Omezení dle studia
Tabulka zobrazuje omezení dle studia, na které musí být student zapsán, aby se mohl na dané téma přihlásit.

ProgramObor
B-EM Ekonomika a managementB-EM-API Aplikovaná informatika
B-EM Ekonomika a managementB-EM-IIP Informatika a internet v podnikání
B-EM Ekonomika a managementB-EM-MAE Manažerská ekonomika
B-EM Ekonomika a managementB-EM-POD Podnikání
B-EM Ekonomika a managementB-EM-POS Podnikání a management v obchodě a službách
B-EM Ekonomika a managementB-EM-PODX Podnikání (pro absolventy VOŠ)
B-EM Ekonomika a managementB-EM-POSx Podnikání a management v obchodě a službách

Omezení na předměty
Tabulka zobrazuje omezení na předmět, který musí mít student odstudován, aby se mohl na dané téma přihlásit.

PracovištěNázev předmětu
Nenalezena žádná vyhovující data.