Prehľad vypísaných tém - Vysoká škola podnikání a práva, a.s.

Základné údaje

Typ práce: Bakalárska práca
Názov témy: Marketingová komunikace (tradiční, integrovaná, digitální atd.) - její role a využití v obchodu a službách
Stav témy: schválené (Ing. Vladimír Vavrečka, CSc. - vedúci pracoviska)
Vedúci práce: Ing. Vladimír Vavrečka, CSc.
Fakulta: Vysoká škola podnikání a práva, a.s.
Garantujúce pracovisko: Katedra marketingu - VŠPP
Max. počet študentov: 4
Navrhol: Ing. Vladimír Vavrečka, CSc.
Abstrakt: Předpokladem úspěšnosti firem, organizací či regionů všech velikostí i zaměření na trzích a u klientů je nejen kvalitní marketingová strategie, ale i její účelné a účinné promítnutí do nástrojů, kterými marketéři dokáží předávat informace, ovlivňovat znalost, postoje, chování a rozhodování klientů, a to jak těch stávajících, tak i potenciálních. K tomu slouží oblast marketingové komunikace a široká škála jejich nástrojů, od těch tradičních či tradičně pojatých (reklama a inzerce, podpora prodeje, osobní prodej přímý marketing, PR) až po ty aktuální, spojené velmi výrazně s využíváním moderních komunikačních technologií a nástrojů a stále častěji označované jako "digitální marketing" (internet, sociální média, lokační nástroje, mobilní marketing atd.).


Obmedzenie k téme

Na prihlásenie riešiteľa na tému je potrebné splnenie jedného z nasledujúcich obmedzení

Obmedzenie podľa štúdia
Tabuľka zobrazuje obmedzenia podľa štúdia, na ktoré musí byť študent zapísaný, aby sa mohol na danú tému prihlásiť.

ProgramOdbor
B-EM Ekonomika a managementB-EM-API Aplikovaná informatika
B-EM Ekonomika a managementB-EM-IIP Informatika a internet v podnikání
B-EM Ekonomika a managementB-EM-MAE Manažerská ekonomika
B-EM Ekonomika a managementB-EM-POD Podnikání
B-EM Ekonomika a managementB-EM-POS Podnikání a management v obchodě a službách
B-EM Ekonomika a managementB-EM-PODX Podnikání (pro absolventy VOŠ)
B-EM Ekonomika a managementB-EM-POSx Podnikání a management v obchodě a službách

Obmedzenie na predmety
Tabuľka zobrazuje obmedzenia na predmet, ktorý musí mať študent odštudovaný, aby sa mohol na danú tému prihlásiť.

PracoviskoNázov predmetu
Nenájdené žiadne vyhovujúce dáta.