Přehled vypsaných témat - Vysoká škola podnikání a práva, a.s.

Základní údaje

Typ práce: Bakalářská práce
Název tématu: Marketing management - jeho procesy, metody a postupy - nástroj konkurenceschopnosti podniků, organizací, územních celků (marketingová strategie, marketingový plán)
Stav tématu: schváleno (Ing. Vladimír Vavrečka, CSc. - vedoucí pracoviště)
Vedoucí práce: Ing. Vladimír Vavrečka, CSc.
Fakulta: Vysoká škola podnikání a práva, a.s.
Garantující pracoviště: Katedra marketingu (VŠPP)
Max. počet studentů: 4
Navrhl: Ing. Vladimír Vavrečka, CSc.
Abstrakt: Marketingové prostředí, trhy, moderní technologie, životní styl a jejich turbulentní vývoj si vyžadují věnovat stále více pozornosti marketingovému řízení. Toto se prolíná jak komerčně fungujícími sektory (výroba, služby, obchod), tak i veřejným či neziskovým sektorem. Marketingová koncepce a marketingové řízení jsou významnými předpoklady udržení a rozvoje konkurenceschopnosti firem, organizací, regionů či destinací.


Omezení k tématu

K přihlášení řešitele na téma je potřeba splnění jednoho z následujících omezení

Omezení na studijní program
Tabulka zobrazuje omezení na studijní program, obor, specializaci, který musí mít student zapsán, aby se mohl na dané téma přihlásit.

ProgramOborSpecializace
B-EM Ekonomika a managementB-EM-API Aplikovaná informatika-- nezadáno --
B-EM Ekonomika a managementB-EM-IIP Informatika a internet v podnikání-- nezadáno --
B-EM Ekonomika a managementB-EM-MAE Manažerská ekonomika-- nezadáno --
B-EM Ekonomika a managementB-EM-POD Podnikání-- nezadáno --
B-EM Ekonomika a managementB-EM-POS Podnikání a management v obchodě a službách-- nezadáno --
B-EM Ekonomika a managementB-EM-PODX Podnikání (pro absolventy VOŠ)-- nezadáno --
B-EM Ekonomika a managementB-EM-POSx Podnikání a management v obchodě a službách-- nezadáno --

Omezení na předměty
Tabulka zobrazuje omezení na předmět, který musí mít student odstudován, aby se mohl na dané téma přihlásit.

PracovištěNázev předmětu
Nenalezena žádná vyhovující data.