Přehled vypsaných témat - Vysoká škola podnikání a práva, a.s.

Základní údaje

Typ práce: Diplomová práce
Název tématu: Marketingový plán a jeho význam ve strategickém rozhodování ve vybraném oboru podnikání
Stav tématu: schváleno (Ing. Vladimír Vavrečka, CSc. - vedoucí pracoviště)
Vedoucí práce: doc. Ing. Václav Nétek, CSc.
Fakulta: téma pro všechny fakulty
Garantující pracoviště: Katedra marketingu (VŠPP)
Max. počet studentů: 3
Navrhl: doc. Ing. Václav Nétek, CSc.
Abstrakt: Zpracujte podklady pro sestavení návrhu marketingového plánu v návaznosti na procesy obchodního plánování na vstupní a výstupní straně firmy. Navrhněte kritické cesty naplnění marketingového plánu ve vybraném segmentu trhu nebo oboru podnikání.

K tématu nejsou zadaná žádná omezení