Přehled vypsaných témat - Vysoká škola podnikání a práva, a.s.

Základní údaje

Typ práce:
Bakalářská práce
Název tématu: Vypracování nebo optimalizace marketingové komunikace produktu/firmy
Stav tématu:
schváleno (Ing. Vladimír Vavrečka, CSc. - vedoucí pracoviště)
Vedoucí práce:
PaedDr. Jiří Mezuláník, CSc.
Fakulta: Vysoká škola podnikání a práva, a.s.
Garantující pracoviště: Katedra marketingu (VŠPP)
Max. počet studentů:3
Navrhl:
Abstrakt: Marketingová komunikace je stále více důežitou součástí aktivit firmy či instituce. Moderní nástroje marketingové komunikace dokáží prosadit produkt na trh, absence marketingové komunikace naopak může způsobit neúspěch u sebedokonalejšího produktu.


Omezení k tématu

K přihlášení řešitele na téma je potřeba splnění jednoho z následujících omezení

Omezení dle studia
Tabulka zobrazuje omezení dle studia, na které musí být student zapsán, aby se mohl na dané téma přihlásit.

Program
Obor
B-EM Ekonomika a management
B-EM-API Aplikovaná informatika
B-EM Ekonomika a management
B-EM-IIP Informatika a internet v podnikání
B-EM Ekonomika a managementB-EM-POD Podnikání
B-EM Ekonomika a management
B-EM-POS Podnikání a management v obchodě a službách
B-EM Ekonomika a managementB-EM-PODX Podnikání (pro absolventy VOŠ)
B-EM Ekonomika a managementB-EM-POSx Podnikání a management v obchodě a službách

Omezení na předměty
Tabulka zobrazuje omezení na předmět, který musí mít student odstudován, aby se mohl na dané téma přihlásit.

Pracoviště
Název předmětu
Nenalezena žádná vyhovující data.