Přehled vypsaných témat - Vysoká škola podnikání a práva, a.s.

Základní údaje

Typ práce: Bakalářská práce
Název tématu: Návrh marketingové strategie vybraného hotelu
Stav tématu: schváleno (Ing. Vladimír Vavrečka, CSc. - vedoucí pracoviště)
Vedoucí práce: prof. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.
Fakulta: Vysoká škola podnikání a práva, a.s.
Garantující pracoviště: Katedra marketingu (VŠPP)
Max. počet studentů: 1
Navrhl: prof. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.
Abstrakt: Základní cíle práce: Tématem bakalářské práce je realizace marketingového výzkumu a uskutečnění situační analýzy s cílem navrhnout marketingovou strategii vybraného hotelového zařízení. Cílem navržené strategie by mělo být zajištění konkurenceschopnosti hotelu ve středně až dlouhodobém časovém horizontu a jeho posílení na trhu. Dílčím cílem práce pak tvorba návrhu marketingové strategie s využitím nástrojů digitálního marketingu.


Omezení k tématu

K přihlášení řešitele na téma je potřeba splnění jednoho z následujících omezení

Omezení dle studia
Tabulka zobrazuje omezení dle studia, na které musí být student zapsán, aby se mohl na dané téma přihlásit.

ProgramObor
B-EM Ekonomika a managementB-EM-POD Podnikání
B-EM Ekonomika a managementB-EM-POS Podnikání a management v obchodě a službách
B-EM Ekonomika a managementB-EM-POSx Podnikání a management v obchodě a službách

Omezení na předměty
Tabulka zobrazuje omezení na předmět, který musí mít student odstudován, aby se mohl na dané téma přihlásit.

PracovištěNázev předmětu
Nenalezena žádná vyhovující data.