Prehľad vypísaných tém - Katedra marketingu (VŠPP)

Aplikácia zobrazuje zoznam aktuálnych a schválených tém, ktoré sú vypísané pod zvoleným pracoviskom alebo pod všetkými jeho podriadenými pracoviskami. Obmedziť výpis tém môžete podľa nasledujúcich kritérií.

Pomocou nasledujúceho filtra môžete obmedziť zobrazované záznamy.

Typ práce:
Program:
Odbor:
Vedúci témy:

* | A | C | E | F | H | I | K | L | M | N | O | P | R | Ř | S | Š | T | U | Ú | V | Z

Por.TypNázov témyVedúci práceGarantujúce pracoviskoProgramOdborUrčené prePodrobnostiObsadené/MaxRiešitelia
1.BPAnalýza komunikačních procesů ve vybrané organizaciKořán, R.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
2.DPAnalýza kritických funkcí marketingového informačního systému ve vybraném oboru podnikání.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
3.BPAnalýza účinnosti nástrojů péče o zákazníky v oblasti výrobků a služeb.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
4.BPAnalýza úrovně CSR v podmínkách konkrétní firmyPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-PODX
B-EM-MAE
B-EM-POS
B-EM-POD
B-EM-POSx
VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
5.BPAplikace marketingových nástrojů v rodinné firměNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POS
B-EM-POSx
B-EM-POD
B-EM-PODX
VŠPPPodrobnosti témy1 / 5 Paščák, P.
6.BPAplikace nástrojů teritoriální segmentace trhu a tržního prostředíNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 4--
7.BPAplikace vybraných nástrojů marketingové analýzy ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy2 / 2 Břenek, M.
Wunschová, Z.
8.DPCSR/CSV v řízení společnosti, analýza, návrhy na implementaci či zlepšeníPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
9.DPExcelence firem – filosofie neustálého zlepšování cestou zvyšování spokojenosti všech zainteresovaných stranJanků, Š.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
10.DPFiremní komunikace jako základ prosperity podnikuKořán, R.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 1 Bajer, V.
11.DPFormulace a/nebo implementace marketingové strategie v konkrétních podmínkách dané firmy/organizace/regionu (marketingový plán, marketingová strategie, marketingový mix)Vavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy2 / 4 Jandová, D.
Englárt, D.
12.DPFormulace/reformulace marketingové strategie podniku/organizace/regionu pro podporu/rozvoj tržní pozice (udržení budoucí konkurenceschopnosti)Vavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 4 Tyrlíková, M.
13.BPHodnocení efektivnosti výcviku v podmínkách konkrétní firmyPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-MAE
B-EM-PODX
B-EM-POS
B-EM-POSx
B-EM-POD
VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
14.BPInovace a zlepšování jako nástroj konkurenceschopnostiBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 5 Kubát, T.
15.DPInovační formy komunikace VŠPPSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-MK--VŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
16.BPInternetový marketing a komunikace malého a středního podnikuKapoun, P.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-MK
B-EM-POD
B-EM-POS
--
VŠPPPodrobnosti témy8 / 5 Wallner, Š.
Zlatohlávková, T.
Kalábek, M.
Jablonský, J.
Sedlecký, P.
Ostřížková, A.
Buštová, N.
Kostyleva, N.
17.BPInternetový marketing a komunikace malého a středního podnikuKapoun, P.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-MK
B-EM
B-EM-POD
--
B-EM-POS
VŠPPPodrobnosti témy1 / 5 Střítecká, M.
18.DPInterní audity QMS- analýza neshod a návrhy na jejich řešení v prostředí praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
19.BPKaizen-možnost využití v podnikové praxiPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POD
B-EM-MAE
B-EM-POS
B-EM-PODX
B-EM-POSx
VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
20.BPKomunikace - nezbytná součást firemní kulturyKořán, R.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 1 Kulíková, M.
21.BPKomunikace - základ práce manažeraKořán, R.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
22.BPKvalita jako trvalý zdroj konkurenční výhody firmyBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
23.BPLogistika - konflikty dílčích zájmů a jejich řešeníHádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
24.BPLogistika jako klíčový aspekt obchodních procesůBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 3 Roleder, O.
25.BPManažerské rozhodování v logistických procesechBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 5 Gajdík, P.
26.BPMarketing / marketing management a jeho role v podnikání (výroba, obchod, služby, cestovní ruch) a/nebo v rozvoji vybraného území (obec, město, kraj atd.)Vavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 3 Verčík, M.
27.DPMarketing českých železničních dopravců v kategorii prémiových třídSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy1 / 1 Možný, M.
28.BPMarketing management - jeho procesy, metody a postupy - nástroj konkurenceschopnosti podniků, organizací, územních celků (marketingová strategie, marketingový plán)Vavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-IIP
B-EM-POD
B-EM-PODX
B-EM-API
B-EM-POSx
B-EM-POS
B-EM-MAE
VŠPPPodrobnosti témy1 / 4 Šenkýřová, L.
29.BPMarketingová analýza trhu a tržního prostředí pro vybraný segment výrobků, služeb.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy2 / 2 Němeček, M.
Lechner, V.
30.BPMarketingová analýza uvedení nového výrobku (služby) na trh ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy3 / 4 Hrabovský, J.
Žůrek, L.
Dohnalová, I.
31.BPMarketingová komunikace (tradiční, integrovaná, digitální atd.) - její role a využití v obchodu a službáchVavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-PODX
B-EM-POD
B-EM-IIP
B-EM-API
B-EM-POS
B-EM-POSx
B-EM-MAE
VŠPPPodrobnosti témy1 / 4 Moudrá, G.
32.DPMarketingová komunikaci mezinárodního hudebního festivaluSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
33.BPMarketingová segmentace vybrané služby na trhu České republikyNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POS
B-EM-PODX
B-EM-POSx
B-EM-POD
VŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
34.BPMarketingová segmentace vybraného produktu na trhu České republiky.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POS
B-EM-POD
B-EM-POSx
B-EM-PODX
VŠPPPodrobnosti témy1 / 5 Kaloč, R.
35.DPMarketingová strategie jako základ komunikační strategie organizaceVavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-MK--VŠPPPodrobnosti témy1 / 2 Machala, P.
36.DPMarketingová strategie ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy3 / 5 Hubáček, K.
Ingeduld, V.
Matviichuk, O.
37.DPMarketingová strategie ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 8--
38.DPMarketingové nástroje pro průmyslové systémy 4.0 ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
39.DPMarketingový plán a jeho význam ve strategickém rozhodování ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 3 Holiš, M.
40.BPMarketingový plán pro sektor obchodu a služebŠvajdová, L.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM-POS
B-EM-POD
VŠPPPodrobnosti témy6 / 15 Žáček, J.
Facek, T.
Hrbáč, T.
Mikulec, M.
Čejka, J.
Provazníková, T.
41.DPMarketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy3 / 3 Ollender, J.
Dobeš, D.
Steuer, P.
42.DPMarketingový výzkum tržní pozice výrobku (služby) ve vybraném teritoriu jako nástroj strategického rozhodování podnikatele.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
43.DPMěření spokojenosti zákazníků s produktem firmyMezuláník, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy1 / 3 Kudrnová, M.
44.DPMěření spokojenosti zákazníků v prostředí konkrétní firmy/podnikuPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy1 / 2 Chruňák, P.
45.BPMetoda 5S (zavádění, hodnocení atd.)Hádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
46.BPMezinárodní obchod a mezinárodní marketingČervinka, M.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 5--
47.DPModerní marketingová komunikace v podmínkách turbulentního rozvoje trhů a moderních komunikačních technologií/komunikační strategie / nástroje marketingové komunikace, digitální marketingVavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 4--
48.DPModerní trendy v segmentu logistických služebBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
49.DPMonitoring a hodnocení CSR v podmínkách SME v MSKPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
50.DPMonitoring stávající úrovně QMS v prostředí konkrétní firmy, návrhy na zlepšeníPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
51.BPMonitoring stávající úrovně firemní komunikace v prostředí konkrétní praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POD
B-EM-POS
B-EM-POSx
B-EM-MAE
B-EM-PODX
VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
52.DPMotivace – nedílná součást vedení lidí ve zdravé firměJanků, Š.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy4 / 5 Veselá, K.
Portlík, M.
Hojačová, L.
Dvořáková, V.
53.BPMotivace/motivační programy- hodnocení účinnosti v podmínkách praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POSx
B-EM-POS
B-EM-PODX
B-EM-POD
B-EM-MAE
VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
54.DPMotivační programy v konkrétní firmě, měření účinnosti s návrhy na zlepšeníPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy2 / 2 Pavelková, L.
Steffek, P.
55.DPMožnosti uplatnění vybraných principů Baťovy soustavy řízení v konkrétní praxiPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy1 / 2 Pochylý, J.
56.BPMožnosti uplatnění vybraných principů BSŘ v podmínkách současné praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-PODX
B-EM-MAE
B-EM-POD
B-EM-POSx
B-EM-POS
VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
57.DPNákladní doprava průmyslových výrobků ze spádové oblasti letiště OstravaČervinka, M.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
58.BPNákup - optimalizace vybraného procesuHádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
59.DPNávrh efektivní komunikace firmy ve vybrané produktové kategoriiSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy3 / 4 Dvořák, A.
Petrová, H.
Držmíšek, L.
60.DPNávrh efektivní komunikace firmy ve vybrané produktové kategoriiSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-MK
N-EM
--
N-EM-PDM
VŠPPPodrobnosti témy0 / 4--
61.DPNávrh implementace CSR v prostředí konkrétní praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
62.BPNávrh inovace marketingové komunikace hotelu s využitím nástrojů digitálního marketinguSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-MK--VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
63.BPNávrh inovace marketingové komunikace hotelu s využitím nástrojů digitálního marketinguSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-APIVŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
64.DPNávrh komunikace firmy ve vybrané kategorii služebSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-MK
N-EM
--
N-EM-PDM
VŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
65.DPNávrh komunikace firmy ve vybrané kategorii služebSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-MK--VŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
66.DPNávrh komunikace firmy ve vybrané kategorii služebSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 2 Györi, T.
67.BPNávrh komunikační strategie vybraného hoteluSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-MK--VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
68.DPNávrh komunikační kampaně na podporu drobného podnikání v oblasti reklamních služebSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-MK--VŠPPPodrobnosti témy1 / 1 Vašíček, B.
69.DPNávrh komunikační strategie na podporu drobného podnikání v produktové kategorii balených vodSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-MK--VŠPPPodrobnosti témy1 / 1 Tarhoviský, A.
70.DPNávrh marketingové strategie malého pivovaruSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy1 / 1 Bařinová, P.
71.DPNávrh marketingové strategie vybraného podnikuSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy1 / 1 Škovran, S.
72.DPNávrh na implementaci integrovaného systému řízení v prostředí praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
73.BPNávrh online kampaně pro nový MSPSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-MK--VŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
74.BPNávrh/realizace marketingového šetření (produktu/ firmy/regionu/odvětví)Mezuláník, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-PODX
B-EM-IIP
B-EM-POSx
B-EM-POD
B-EM-POS
B-EM-API
VŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
75.BPObchod a služby pro zákazníky v segmentu seniorůČervinka, M.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 3 Barteček, M.
76.DPObchodování na tuzemských a zahraničních trzíchČervinka, M.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 5--
77.DPOptimalizace dopravy obchodní organizaceBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
78.BPOptimalizace stávajícího QMS v prostředí konkrétní firmy/podnikPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-MAE
B-EM-POD
B-EM-PODX
B-EM-POS
B-EM-POSx
VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
79.BPPersuasivní strategie a její využití v digitální reklaměSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-MK--VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
80.BPPlán / plánování marketingové komunikaceVavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 4--
81.DPPlánování, analýza a optimalizace online komunikace firmyKapoun, P.Katedra marketingu (VŠPP)N-MK
N-EM
--
N-EM-PDM
VŠPPPodrobnosti témy2 / 5 Fábry, R.
Bulová, K.
82.DPPodnikání v obchodu a službáchČervinka, M.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy3 / 6 Ďurdík, L.
83.BPPodnikání v obchodu a službáchČervinka, M.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 6--
84.BPPodnikatelský plán obchodní organizaceKořán, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-MAEVŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
85.DPProblematika kvality lidského kapitálu v malých a středních výrobních podnicíchBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
86.BPProcesně řízená organizaceHádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
87.DPProjekt zavádění in-bound marketingu ve firměSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-MK--VŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
88.DPProjekt zavádění in-bound marketingu ve firměSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-MK--VŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
89.BPRestrukturalizace společnosti v kriziKořán, R.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
90.DPRodinné podnikání v oblasti logistických služebBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
91.BPRodinné podnikání v oblasti malých výrobních firemBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
92.BPRozvoj spolupráce a hodnocení dodavatelůBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 5 Hort, M.
93.BPŘízení nákupu v konkrétní firmě (výběr dodavatele, hodnocení dodavatele, optimalizace, nákupní strategie atd.)Hádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
94.BPŘízení znalostí v podmínkách praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-MAE
B-EM-POD
B-EM-PODX
B-EM-POSx
B-EM-POS
VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
95.DPŘízení znalostí v podmínkách praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
96.BPSCM (Suply Chain Management - řízení dodavatelského řetězce)Hádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
97.BPSegmentace zákazníků ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 3--
98.DPSkladové hospodářství jako zdroj konkurenčních výhodBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 5 Rozenkranc, J.
99.BPSklady a skladování - optimalizaceHádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
100.DPSnižování nákladů obchodních a výrobních společnostíBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
101.BPSpokojenost zaměstnanců v prostředí konkrétní firmy, analýza a návrhy na zlepšeníPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POS
B-EM-POD
B-EM-POSx
B-EM-MAE
B-EM-PODX
VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
102.DPSpolečenská odpovědnost firem (CSR) - nová cesta vedení firem a všestranně výhodná spolupráce všech zainteresovaných stranJanků, Š.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
103.BPSpolečenská odpovědnost firem (CSR) - filosofie zdravé a moderní firmyJanků, Š.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-PODX
B-EM-POD
B-EM-POSx
B-EM-POS
B-EM-MAE
VŠPPPodrobnosti témy4 / 5 Král, P.
Ušiak, A.
Dušek, R.
Šrůtková, K.
104.BPStrategie a taktika v obchodních podnicích a ve službáchČervinka, M.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 3--
105.BPStrategie a/nebo taktika marketingové komunikace na B2B trzíchVavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-MK--VŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
106.BPStrategie překonávání interkulturních bariér při obchodováníMezuláník, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-API
B-EM-POD
B-EM-POSx
B-EM-IIP
B-EM-POS
B-EM-MAE
B-EM-PODX
VŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
107.BPSystém řízení kvality – implementace požadavků norem řady ISO 9000Janků, Š.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POSx
B-EM-POD
B-EM-PODX
B-EM-POS
B-EM-MAE
VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
108.BPŠtíhlá výroba - nástroje, techniky, zavedeníHádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 2 Horák, P.
109.BPTime ManagementHádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
110.BPTotálně produktivní údržba (TPM), tribotechnikaHádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
111.BPÚloha marketingového plánování v rodinném podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-PODX
B-EM-POSx
B-EM-POD
B-EM-POS
VŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
112.DPUplatnění inbound strategie komunikace ve vybrané firměSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy1 / 2 Lepil, V.
113.DPVedení firmy na bázi principů SŘB (Systém řízení Baťa)Janků, Š.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy3 / 5 Janišová, M.
Jiřiková, S.
Adamec, Š.
114.BPVedení firmy na bázi principů SŘB (Systém řízení Baťa)Janků, Š.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POD
B-EM-POSx
B-EM-PODX
B-EM-MAE
B-EM-POS
VŠPPPodrobnosti témy1 / 5 Gebauerová, N.
115.BPVliv forem komunikace na konkurenceschopnost podnikuKořán, R.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
116.DPVliv globalizace na firemní komunikaciKořán, R.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
117.BPVypracování nebo optimalizace marketingové komunikace produktu/firmyMezuláník, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-API
B-EM-IIP
B-EM-POSx
B-EM-POS
B-EM-PODX
B-EM-POD
VŠPPPodrobnosti témy1 / 3 Černíčková, M.
118.DPVypracování nebo optimalizace marketingové komunikace produktu/firmyMezuláník, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy1 / 3 Kalužová, T.
119.BPVypracování nebo optimalizace marketingového plánu zvolené firmyMezuláník, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POSx
B-EM-POS
B-EM-API
B-EM-IIP
B-EM-POD
B-EM-PODX
VŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
120.DPVýzkum zdrojů konkurenčních výhod ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy2 / 4 Šokala, R.
Šabacký, J.
121.DPVýznam a úloha marketingového plánování ve vybraném oboru podnikání.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
122.DPZásoby jako klíčový aspekt obchodní firmyBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 5 Václavová, E.
123.BPZavedení vybraných nástrojů a technik štíhlé výroby (Lean Production) v konkrétní firmě (procesu)Hádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--