Summary of topics offered - Katedra marketingu (VŠPP)

Application shows list of current and approved topics offered under the selected department or under all its subordinate departments. You can limit the list of topics by the following criteria:

Use the following filter to restrict the displayed records.

Type of thesis:
Programme:
Field of study:
Topic supervisor:

* | A | C | E | F | H | I | K | L | M | N | O | P | R | Ř | S | Š | T | U | Ú | V | Z

Ord.TypeTopicThesis supervisorSupervising departmentProgrammeField of studyIntended forDetailsOccupied/Max.Project participants
1.BTAnalýza komunikačních procesů ve vybrané organizaciKořán, R.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 1--
2.DTAnalýza kritických funkcí marketingového informačního systému ve vybraném oboru podnikání.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic0 / 5--
3.BTAnalýza účinnosti nástrojů péče o zákazníky v oblasti výrobků a služeb.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 3--
4.BTAnalýza úrovně CSR v podmínkách konkrétní firmyPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-PODX
B-EM-MAE
B-EM-POD
B-EM-POS
B-EM-POSx
VŠPPDetails of topic0 / 5--
5.BTAplikace marketingových nástrojů v rodinné firměNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POS
B-EM-POSx
B-EM-PODX
B-EM-POD
VŠPPDetails of topic1 / 5 Paščák, P.
6.BTAplikace nástrojů teritoriální segmentace trhu a tržního prostředíNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 4--
7.BTAplikace vybraných nástrojů marketingové analýzy ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic2 / 2 Wunschová, Z.
Břenek, M.
8.DTCSR/CSV v řízení společnosti, analýza, návrhy na implementaci či zlepšeníPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic0 / 2--
9.DTExcelence firem – filosofie neustálého zlepšování cestou zvyšování spokojenosti všech zainteresovaných stranJanků, Š.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic0 / 5--
10.DTFiremní komunikace jako základ prosperity podnikuKořán, R.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic1 / 1 Bajer, V.
11.DTFormulace a/nebo implementace marketingové strategie v konkrétních podmínkách dané firmy/organizace/regionu (marketingový plán, marketingová strategie, marketingový mix)Vavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic2 / 4 Jandová, D.
Englárt, D.
12.DTFormulace/reformulace marketingové strategie podniku/organizace/regionu pro podporu/rozvoj tržní pozice (udržení budoucí konkurenceschopnosti)Vavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 4--
13.BTHodnocení efektivnosti výcviku v podmínkách konkrétní firmyPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-MAE
B-EM-PODX
B-EM-POSx
B-EM-POS
B-EM-POD
VŠPPDetails of topic0 / 5--
14.BTInovace a zlepšování jako nástroj konkurenceschopnostiBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic1 / 5 Kubát, T.
15.DTInovační formy komunikace VŠPPSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)C-MK--VŠPPDetails of topic0 / 2--
16.BTInternetový marketing a komunikace malého a středního podnikuKapoun, P.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-MK
B-EM-POD
B-EM-POS
--
VŠPPDetails of topic8 / 5 Kostyleva, N.
Wallner, Š.
Zlatohlávková, T.
Kalábek, M.
Jablonský, J.
Sedlecký, P.
Ostřížková, A.
Buštová, N.
17.DTInterní audity QMS- analýza neshod a návrhy na jejich řešení v prostředí praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic0 / 2--
18.BTKaizen-možnost využití v podnikové praxiPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POD
B-EM-MAE
B-EM-POS
B-EM-PODX
B-EM-POSx
VŠPPDetails of topic0 / 5--
19.BTKomunikace - nezbytná součást firemní kulturyKořán, R.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic1 / 1 Kulíková, M.
20.BTKomunikace - základ práce manažeraKořán, R.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 1--
21.BTKvalita jako trvalý zdroj konkurenční výhody firmyBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 5--
22.BTLogistika - konflikty dílčích zájmů a jejich řešeníHádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 2--
23.BTLogistika jako klíčový aspekt obchodních procesůBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic1 / 3 Roleder, O.
24.BTManažerské rozhodování v logistických procesechBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic1 / 5 Gajdík, P.
25.BTMarketing / marketing management a jeho role v podnikání (výroba, obchod, služby, cestovní ruch) a/nebo v rozvoji vybraného území (obec, město, kraj atd.)Vavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic1 / 3 Verčík, M.
26.DTMarketing českých železničních dopravců v kategorii prémiových třídSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic1 / 1 Možný, M.
27.BTMarketing management - jeho procesy, metody a postupy - nástroj konkurenceschopnosti podniků, organizací, územních celků (marketingová strategie, marketingový plán)Vavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-IIP
B-EM-POD
B-EM-API
B-EM-PODX
B-EM-POSx
B-EM-POS
B-EM-MAE
VŠPPDetails of topic1 / 4 Šenkýřová, L.
28.BTMarketingová analýza trhu a tržního prostředí pro vybraný segment výrobků, služeb.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic2 / 2 Němeček, M.
Lechner, V.
29.BTMarketingová analýza uvedení nového výrobku (služby) na trh ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic3 / 4 Dohnalová, I.
Hrabovský, J.
Žůrek, L.
30.BTMarketingová komunikace (tradiční, integrovaná, digitální atd.) - její role a využití v obchodu a službáchVavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POD
B-EM-PODX
B-EM-IIP
B-EM-API
B-EM-POS
B-EM-POSx
B-EM-MAE
VŠPPDetails of topic1 / 4 Moudrá, G.
31.DTMarketingová komunikaci mezinárodního hudebního festivaluSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic0 / 1--
32.BTMarketingová segmentace vybrané služby na trhu České republikyNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POS
B-EM-PODX
B-EM-POSx
B-EM-POD
VŠPPDetails of topic0 / 3--
33.BTMarketingová segmentace vybraného produktu na trhu České republiky.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POS
B-EM-POSx
B-EM-POD
B-EM-PODX
VŠPPDetails of topic1 / 5 Kaloč, R.
34.DTMarketingová strategie jako základ komunikační strategie organizaceVavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)C-MK--VŠPPDetails of topic0 / 2--
35.DTMarketingová strategie ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic3 / 5 Ingeduld, V.
Matviichuk, O.
Hubáček, K.
36.DTMarketingová strategie ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic0 / 8--
37.DTMarketingové nástroje pro průmyslové systémy 4.0 ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic0 / 3--
38.DTMarketingový plán a jeho význam ve strategickém rozhodování ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic1 / 3 Holiš, M.
39.BTMarketingový plán pro sektor obchodu a služebŠvajdová, L.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM-POS
B-EM-POD
VŠPPDetails of topic6 / 15 Čejka, J.
Provazníková, T.
Mikulec, M.
Hrbáč, T.
Facek, T.
Žáček, J.
40.DTMarketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic3 / 3 Ollender, J.
Dobeš, D.
Steuer, P.
41.DTMarketingový výzkum tržní pozice výrobku (služby) ve vybraném teritoriu jako nástroj strategického rozhodování podnikatele.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 5--
42.DTMěření spokojenosti zákazníků s produktem firmyMezuláník, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic1 / 3 Kudrnová, M.
43.DTMěření spokojenosti zákazníků v prostředí konkrétní firmy/podnikuPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic1 / 2 Chruňák, P.
44.BTMetoda 5S (zavádění, hodnocení atd.)Hádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 5--
45.BTMezinárodní obchod a mezinárodní marketingČervinka, M.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic1 / 5--
46.DTModerní marketingová komunikace v podmínkách turbulentního rozvoje trhů a moderních komunikačních technologií/komunikační strategie / nástroje marketingové komunikace, digitální marketingVavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic0 / 4--
47.DTModerní trendy v segmentu logistických služebBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 5--
48.DTMonitoring a hodnocení CSR v podmínkách SME v MSKPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic0 / 2--
49.DTMonitoring stávající úrovně QMS v prostředí konkrétní firmy, návrhy na zlepšeníPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic0 / 2--
50.BTMonitoring stávající úrovně firemní komunikace v prostředí konkrétní praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POD
B-EM-POS
B-EM-POSx
B-EM-MAE
B-EM-PODX
VŠPPDetails of topic0 / 5--
51.DTMotivace – nedílná součást vedení lidí ve zdravé firměJanků, Š.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic4 / 5 Portlík, M.
Dvořáková, V.
Veselá, K.
Hojačová, L.
52.BTMotivace/motivační programy- hodnocení účinnosti v podmínkách praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POSx
B-EM-POS
B-EM-PODX
B-EM-POD
B-EM-MAE
VŠPPDetails of topic0 / 5--
53.DTMotivační programy v konkrétní firmě, měření účinnosti s návrhy na zlepšeníPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic2 / 2 Pavelková, L.
Steffek, P.
54.DTMožnosti uplatnění vybraných principů Baťovy soustavy řízení v konkrétní praxiPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic1 / 2 Pochylý, J.
55.BTMožnosti uplatnění vybraných principů BSŘ v podmínkách současné praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-PODX
B-EM-POSx
B-EM-MAE
B-EM-POD
B-EM-POS
VŠPPDetails of topic0 / 5--
56.DTNákladní doprava průmyslových výrobků ze spádové oblasti letiště OstravaČervinka, M.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 1--
57.BTNákup - optimalizace vybraného procesuHádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 3--
58.DTNávrh efektivní komunikace firmy ve vybrané produktové kategoriiSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic3 / 4 Petrová, H.
Dvořák, A.
Držmíšek, L.
59.DTNávrh efektivní komunikace firmy ve vybrané produktové kategoriiSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)C-MK
N-EM
--
N-EM-PDM
VŠPPDetails of topic0 / 4--
60.DTNávrh implementace CSR v prostředí konkrétní praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic0 / 2--
61.BTNávrh inovace marketingové komunikace hotelu s využitím nástrojů digitálního marketinguSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-APIVŠPPDetails of topic0 / 1--
62.BTNávrh inovace marketingové komunikace hotelu s využitím nástrojů digitálního marketinguSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-MK--VŠPPDetails of topic0 / 1--
63.DTNávrh komunikace firmy ve vybrané kategorii služebSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)C-MK
N-EM
--
N-EM-PDM
VŠPPDetails of topic0 / 2--
64.DTNávrh komunikace firmy ve vybrané kategorii služebSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic1 / 2 Györi, T.
65.DTNávrh komunikace firmy ve vybrané kategorii služebSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)C-MK--VŠPPDetails of topic0 / 2--
66.BTNávrh komunikační strategie vybraného hoteluSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-MK--VŠPPDetails of topic0 / 1--
67.DTNávrh komunikační kampaně na podporu drobného podnikání v oblasti reklamních služebSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)C-MK--VŠPPDetails of topic1 / 1 Vašíček, B.
68.DTNávrh komunikační strategie na podporu drobného podnikání v produktové kategorii balených vodSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)C-MK--VŠPPDetails of topic1 / 1 Tarhoviský, A.
69.DTNávrh marketingové strategie malého pivovaruSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic1 / 1 Bařinová, P.
70.DTNávrh marketingové strategie vybraného podnikuSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic1 / 1 Škovran, S.
71.DTNávrh na implementaci integrovaného systému řízení v prostředí praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic0 / 2--
72.BTNávrh online kampaně pro nový MSPSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-MK--VŠPPDetails of topic0 / 2--
73.BTNávrh/realizace marketingového šetření (produktu/ firmy/regionu/odvětví)Mezuláník, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-PODX
B-EM-IIP
B-EM-POSx
B-EM-POD
B-EM-POS
B-EM-API
VŠPPDetails of topic0 / 3--
74.BTObchod a služby pro zákazníky v segmentu seniorůČervinka, M.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic1 / 3 Barteček, M.
75.DTObchodování na tuzemských a zahraničních trzíchČervinka, M.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic1 / 5--
76.DTOptimalizace dopravy obchodní organizaceBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 5--
77.BTOptimalizace stávajícího QMS v prostředí konkrétní firmy/podnikPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-MAE
B-EM-POD
B-EM-PODX
B-EM-POS
B-EM-POSx
VŠPPDetails of topic0 / 5--
78.BTPersuasivní strategie a její využití v digitální reklaměSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-MK--VŠPPDetails of topic0 / 1--
79.BTPlán / plánování marketingové komunikaceVavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 4--
80.DTPlánování, analýza a optimalizace online komunikace firmyKapoun, P.Katedra marketingu (VŠPP)C-MK
N-EM
--
N-EM-PDM
VŠPPDetails of topic2 / 5 Bulová, K.
Fábry, R.
81.BTPodnikání v obchodu a službáchČervinka, M.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic1 / 6--
82.DTPodnikání v obchodu a službáchČervinka, M.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic3 / 6 Ďurdík, L.
83.BTPodnikatelský plán obchodní organizaceKořán, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-MAEVŠPPDetails of topic0 / 1--
84.DTProblematika kvality lidského kapitálu v malých a středních výrobních podnicíchBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 5--
85.BTProcesně řízená organizaceHádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 2--
86.DTProjekt zavádění in-bound marketingu ve firměSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)C-MK--VŠPPDetails of topic0 / 3--
87.DTProjekt zavádění in-bound marketingu ve firměSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)C-MK--VŠPPDetails of topic0 / 3--
88.BTRestrukturalizace společnosti v kriziKořán, R.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 1--
89.DTRodinné podnikání v oblasti logistických služebBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 5--
90.BTRodinné podnikání v oblasti malých výrobních firemBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 5--
91.BTRozvoj spolupráce a hodnocení dodavatelůBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic1 / 5 Hort, M.
92.BTŘízení nákupu v konkrétní firmě (výběr dodavatele, hodnocení dodavatele, optimalizace, nákupní strategie atd.)Hádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 5--
93.BTŘízení znalostí v podmínkách praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-MAE
B-EM-POD
B-EM-PODX
B-EM-POSx
B-EM-POS
VŠPPDetails of topic0 / 5--
94.DTŘízení znalostí v podmínkách praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic0 / 5--
95.BTSCM (Suply Chain Management - řízení dodavatelského řetězce)Hádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 1--
96.BTSegmentace zákazníků ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic1 / 3--
97.DTSkladové hospodářství jako zdroj konkurenčních výhodBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic1 / 5 Rozenkranc, J.
98.BTSklady a skladování - optimalizaceHádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 1--
99.DTSnižování nákladů obchodních a výrobních společnostíBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 5--
100.BTSpokojenost zaměstnanců v prostředí konkrétní firmy, analýza a návrhy na zlepšeníPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POS
B-EM-POD
B-EM-POSx
B-EM-MAE
B-EM-PODX
VŠPPDetails of topic0 / 5--
101.DTSpolečenská odpovědnost firem (CSR) - nová cesta vedení firem a všestranně výhodná spolupráce všech zainteresovaných stranJanků, Š.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic0 / 5--
102.BTSpolečenská odpovědnost firem (CSR) - filosofie zdravé a moderní firmyJanků, Š.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-PODX
B-EM-POD
B-EM-POSx
B-EM-POS
B-EM-MAE
VŠPPDetails of topic4 / 5 Šrůtková, K.
Král, P.
Ušiak, A.
Dušek, R.
103.BTStrategie a taktika v obchodních podnicích a ve službáchČervinka, M.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic1 / 3--
104.BTStrategie a/nebo taktika marketingové komunikace na B2B trzíchVavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-MK--VŠPPDetails of topic0 / 3--
105.BTStrategie překonávání interkulturních bariér při obchodováníMezuláník, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-API
B-EM-POD
B-EM-POSx
B-EM-IIP
B-EM-POS
B-EM-MAE
B-EM-PODX
VŠPPDetails of topic0 / 3--
106.BTSystém řízení kvality – implementace požadavků norem řady ISO 9000Janků, Š.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POSx
B-EM-POD
B-EM-PODX
B-EM-POS
B-EM-MAE
VŠPPDetails of topic0 / 5--
107.BTŠtíhlá výroba - nástroje, techniky, zavedeníHádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic1 / 2 Horák, P.
108.BTTime ManagementHádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 1--
109.BTTotálně produktivní údržba (TPM), tribotechnikaHádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 5--
110.BTÚloha marketingového plánování v rodinném podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-PODX
B-EM-POSx
B-EM-POD
B-EM-POS
VŠPPDetails of topic0 / 3--
111.DTUplatnění inbound strategie komunikace ve vybrané firměSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic1 / 2 Lepil, V.
112.BTVedení firmy na bázi principů SŘB (Systém řízení Baťa)Janků, Š.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POD
B-EM-POSx
B-EM-PODX
B-EM-MAE
B-EM-POS
VŠPPDetails of topic1 / 5 Gebauerová, N.
113.DTVedení firmy na bázi principů SŘB (Systém řízení Baťa)Janků, Š.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic3 / 5 Janišová, M.
Adamec, Š.
Jiřiková, S.
114.BTVliv forem komunikace na konkurenceschopnost podnikuKořán, R.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 1--
115.DTVliv globalizace na firemní komunikaciKořán, R.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 1--
116.BTVypracování nebo optimalizace marketingové komunikace produktu/firmyMezuláník, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-API
B-EM-IIP
B-EM-POSx
B-EM-POS
B-EM-PODX
B-EM-POD
VŠPPDetails of topic1 / 3 Černíčková, M.
117.DTVypracování nebo optimalizace marketingové komunikace produktu/firmyMezuláník, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic1 / 3 Kalužová, T.
118.BTVypracování nebo optimalizace marketingového plánu zvolené firmyMezuláník, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POSx
B-EM-POS
B-EM-API
B-EM-IIP
B-EM-POD
B-EM-PODX
VŠPPDetails of topic0 / 3--
119.DTVýzkum zdrojů konkurenčních výhod ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic2 / 4 Šabacký, J.
Šokala, R.
120.DTVýznam a úloha marketingového plánování ve vybraném oboru podnikání.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic0 / 3--
121.DTZásoby jako klíčový aspekt obchodní firmyBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic1 / 5 Václavová, E.
122.BTZavedení vybraných nástrojů a technik štíhlé výroby (Lean Production) v konkrétní firmě (procesu)Hádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 5--