Prehľad vypísaných tém - Katedra marketingu (VŠPP)

Aplikácia zobrazuje zoznam aktuálnych a schválených tém, ktoré sú vypísané pod zvoleným pracoviskom alebo pod všetkými jeho podriadenými pracoviskami. Obmedziť výpis tém môžete podľa nasledujúcich kritérií.

Typ práce:
Študijný program:
Odbor:
Vedúci témy:

* | A | C | E | F | H | I | K | L | M | N | O | P | R | Ř | S | Š | T | U | Ú | V | Z

Por.TypNázov témyVedúci práceGarantujúce pracoviskoŠtudijný programOdborUrčené prePodrobnostiObsadené/MaxRiešitelia
1.BPAnalýza komunikačních procesů ve vybrané organizaciKořán, R.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
2.DPAnalýza kritických funkcí marketingového informačního systému ve vybraném oboru podnikání.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
3.BPAnalýza účinnosti nástrojů péče o zákazníky v oblasti výrobků a služeb.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
4.BPAnalýza úrovně CSR v podmínkách konkrétní firmyPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-MAE, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
5.BPAplikace marketingových nástrojů v rodinné firměNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
6.BPAplikace nástrojů teritoriální segmentace trhu a tržního prostředíNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 4--
7.BPAplikace vybraných nástrojů marketingové analýzy ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy2 / 2 Břenek, M.
8.DPCSR/CSV v řízení společnosti, analýza, návrhy na implementaci či zlepšeníPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
9.DPExcelence firem – filosofie neustálého zlepšování cestou zvyšování spokojenosti všech zainteresovaných stranJanků, Š.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
10.DPFiremní komunikace jako základ prosperity podnikuKořán, R.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
11.DPFormulace a/nebo implementace marketingové strategie v konkrétních podmínkách dané firmy/organizace/regionu (marketingový plán, marketingová strategie, marketingový mix)Vavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy2 / 4 Englárt, D.
Jandová, D.
12.DPFormulace/reformulace marketingové strategie podniku/organizace/regionu pro podporu/rozvoj tržní pozice (udržení budoucí konkurenceschopnosti)Vavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 4--
13.BPHodnocení efektivnosti výcviku v podmínkách konkrétní firmyPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-MAE, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
14.BPInovace a zlepšování jako nástroj konkurenceschopnostiBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy1 / 5 Kubát, T.
15.DPInovační formy komunikace VŠPPSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
16.DPInterní audity QMS- analýza neshod a návrhy na jejich řešení v prostředí praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy1 / 2 Hos, J.
17.BPKaizen-možnost využití v podnikové praxiPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-MAE, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
18.BPKomunikace - nezbytná součást firemní kulturyKořán, R.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
19.BPKomunikace - základ práce manažeraKořán, R.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
20.BPKvalita jako trvalý zdroj konkurenční výhody firmyBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
21.BPLogistika - konflikty dílčích zájmů a jejich řešeníHádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
22.BPLogistika jako klíčový aspekt obchodních procesůBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy1 / 3 Roleder, O.
23.BPManažerské rozhodování v logistických procesechBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy1 / 5 Gajdík, P.
24.BPMarketing / marketing management a jeho role v podnikání (výroba, obchod, služby, cestovní ruch) a/nebo v rozvoji vybraného území (obec, město, kraj atd.)Vavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy1 / 3 Verčík, M.
25.DPMarketing českých železničních dopravců v kategorii prémiových třídSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy1 / 1 Možný, M.
26.BPMarketing management - jeho procesy, metody a postupy - nástroj konkurenceschopnosti podniků, organizací, územních celků (marketingová strategie, marketingový plán)Vavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-API, B-EM-IIP, B-EM-MAE, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy0 / 4--
27.BPMarketingová analýza trhu a tržního prostředí pro vybraný segment výrobků, služeb.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
28.BPMarketingová analýza uvedení nového výrobku (služby) na trh ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 4--
29.BPMarketingová komunikace (tradiční, integrovaná, digitální atd.) - její role a využití v obchodu a službáchVavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-API, B-EM-IIP, B-EM-MAE, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy1 / 4 Stružková, L.
30.DPMarketingová komunikaci mezinárodního hudebního festivaluSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy1 / 1 Krestová, D.
31.BPMarketingová segmentace vybrané služby na trhu České republikyNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
32.BPMarketingová segmentace vybraného produktu na trhu České republiky.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
33.BPMarketingová situační analýza firmySvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-MAE, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy1 / 2 Charvátová, A.
34.DPMarketingová strategie ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy3 / 5 Gříšek, D.
Hubáček, K.
Pospěch, D.
35.DPMarketingová strategie ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 8--
36.DPMarketingové nástroje pro průmyslové systémy 4.0 ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
37.DPMarketingový plán a jeho význam ve strategickém rozhodování ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy1 / 3 Holiš, M.
38.BPMarketingový plán pro sektor obchodu a služebŠvajdová, L.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-POD, B-EM-POSVŠPPPodrobnosti témy1 / 15--
39.DPMarketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy2 / 3 Steuer, P.
Boháčová, K.
40.DPMarketingový výzkum tržní pozice výrobku (služby) ve vybraném teritoriu jako nástroj strategického rozhodování podnikatele.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
41.DPMěření spokojenosti zákazníků s produktem firmyMezuláník, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
42.DPMěření spokojenosti zákazníků v prostředí konkrétní firmy/podnikuPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy1 / 2 Zezulková, H.
43.BPMetoda 5S (zavádění, hodnocení atd.)Hádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
44.BPMezinárodní obchod a mezinárodní marketingČervinka, M.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
45.DPModerní marketingová komunikace v podmínkách turbulentního rozvoje trhů a moderních komunikačních technologií/komunikační strategie / nástroje marketingové komunikace, digitální marketingVavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy1 / 4 Matyó, M.
46.DPModerní trendy v segmentu logistických služebBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
47.DPMonitoring a hodnocení CSR v podmínkách SME v MSKPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
48.DPMonitoring stávající úrovně QMS v prostředí konkrétní firmy, návrhy na zlepšeníPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
49.BPMonitoring stávající úrovně firemní komunikace v prostředí konkrétní praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-MAE, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
50.DPMotivace – nedílná součást vedení lidí ve zdravé firměJanků, Š.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy2 / 5 Phanová, L. A.
Želonka, M.
51.BPMotivace/motivační programy- hodnocení účinnosti v podmínkách praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-MAE, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
52.DPMotivační programy v konkrétní firmě, měření účinnosti s návrhy na zlepšeníPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy1 / 2--
53.DPMožnosti uplatnění vybraných principů Baťovy soustavy řízení v konkrétní praxiPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy2 / 2 Koval, T.
Pochylý, J.
54.BPMožnosti uplatnění vybraných principů BSŘ v podmínkách současné praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-MAE, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
55.DPNákladní doprava průmyslových výrobků ze spádové oblasti letiště OstravaČervinka, M.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
56.BPNákup - optimalizace vybraného procesuHádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
57.DPNávrh efektivní komunikace firmy ve vybrané produktové kategoriiSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy3 / 4 Dvořák, A.
Petrová, H.
Držmíšek, L.
58.DPNávrh implementace CSR v prostředí konkrétní praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
59.BPNávrh inovace marketingové komunikace hotelu s využitím nástrojů digitálního marketinguSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
60.DPNávrh komunikace firmy ve vybrané kategorii služebSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy1 / 2 Vašíček, B.
61.DPNávrh marketingové strategie malého pivovaruSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy1 / 1 Bařinová, P.
62.BPNávrh marketingové strategie vybraného hoteluSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-POD, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
63.DPNávrh marketingové strategie vybraného podnikuSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy1 / 1 Škovran, S.
64.DPNávrh na implementaci integrovaného systému řízení v prostředí praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
65.BPNávrh online kampaně pro nový MSPSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
66.BPNávrh/realizace marketingového šetření (produktu/ firmy/regionu/odvětví)Mezuláník, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-API, B-EM-IIP, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
67.BPNové formy komunikace hudební skupiny prostřednictvím sociálních sítí.Světlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy1 / 1 Chaloupková, J.
68.BPObchod a služby pro zákazníky v segmentu seniorůČervinka, M.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy1 / 3 Barteček, M.
69.DPObchodování na tuzemských a zahraničních trzíchČervinka, M.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
70.DPOptimalizace dopravy obchodní organizaceBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
71.BPOptimalizace stávajícího QMS v prostředí konkrétní firmy/podnikPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-MAE, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
72.BPPersuasivní strategie a principy v komunikaci prodejceSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
73.BPPlán / plánování marketingové komunikaceVavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy1 / 4 Janák, D.
74.BPPodnikání v obchodu a službáchČervinka, M.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 6--
75.DPPodnikání v obchodu a službáchČervinka, M.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy3 / 6 Ďurdík, L.
76.BPPodnikatelský plán obchodní organizaceKořán, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-MAEVŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
77.DPProblematika kvality lidského kapitálu v malých a středních výrobních podnicíchBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
78.BPProcesně řízená organizaceHádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
79.BPProjekt efektivního internetového marketingu pro vybranou organizaciSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
80.DPProjekt zavádění in-bound marketingu ve firměSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
81.BPRestrukturalizace společnosti v kriziKořán, R.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
82.DPRodinné podnikání v oblasti logistických služebBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
83.BPRodinné podnikání v oblasti malých výrobních firemBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
84.BPRozvoj spolupráce a hodnocení dodavatelůBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy1 / 5 Hort, M.
85.BPŘízení nákupu v konkrétní firmě (výběr dodavatele, hodnocení dodavatele, optimalizace, nákupní strategie atd.)Hádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
86.BPŘízení znalostí v podmínkách praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-MAE, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
87.DPŘízení znalostí v podmínkách praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
88.BPSCM (Suply Chain Management - řízení dodavatelského řetězce)Hádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
89.BPSegmentace zákazníků ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
90.DPSkladové hospodářství jako zdroj konkurenčních výhodBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
91.BPSklady a skladování - optimalizaceHádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy1 / 1--
92.DPSnižování nákladů obchodních a výrobních společnostíBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy1 / 5--
93.BPSpokojenost zaměstnanců v prostředí konkrétní firmy, analýza a návrhy na zlepšeníPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-MAE, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
94.DPSpolečenská odpovědnost firem (CSR) - nová cesta vedení firem a všestranně výhodná spolupráce všech zainteresovaných stranJanků, Š.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
95.BPSpolečenská odpovědnost firem (CSR) - filosofie zdravé a moderní firmyJanků, Š.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-MAE, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
96.BPStrategie a taktika v obchodních podnicích a ve službáchČervinka, M.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
97.BPStrategie překonávání interkulturních bariér při obchodováníMezuláník, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-API, B-EM-IIP, B-EM-MAE, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
98.BPSystém řízení kvality – implementace požadavků norem řady ISO 9000Janků, Š.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-MAE, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
99.BPŠtíhlá výroba - nástroje, techniky, zavedeníHádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
100.BPTime ManagementHádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
101.BPTotálně produktivní údržba (TPM), tribotechnikaHádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
102.BPÚloha marketingového plánování v rodinném podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
103.DPUplatnění inbound strategie komunikace ve vybrané firměSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy1 / 2 Lepil, V.
104.BPVedení firmy na bázi principů SŘB (Systém řízení Baťa)Janků, Š.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-MAE, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
105.DPVedení firmy na bázi principů SŘB (Systém řízení Baťa)Janků, Š.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
106.BPVliv forem komunikace na konkurenceschopnost podnikuKořán, R.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
107.DPVliv globalizace na firemní komunikaciKořán, R.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
108.BPVypracování nebo optimalizace marketingové komunikace produktu/firmyMezuláník, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-API, B-EM-IIP, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy1 / 3 Černíčková, M.
109.DPVypracování nebo optimalizace marketingové komunikace produktu/firmyMezuláník, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
110.BPVypracování nebo optimalizace marketingového plánu zvolené firmyMezuláník, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-API, B-EM-IIP, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti témy1 / 3 Kratochvílová, D.
111.DPVýzkum zdrojů konkurenčních výhod ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy3 / 4 Šabacký, J.
Šokala, R.
Vomlel, T.
112.DPVýznam a úloha marketingového plánování ve vybraném oboru podnikání.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy1 / 3 Melecká, J.
113.DPZásoby jako klíčový aspekt obchodní firmyBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy1 / 5--
114.BPZavedení vybraných nástrojů a technik štíhlé výroby (Lean Production) v konkrétní firmě (procesu)Hádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--