Prehľad vypísaných tém - Vysoká škola podnikání a práva, a.s.

Aplikácia zobrazuje zoznam aktuálnych a schválených tém, ktoré sú vypísané pod zvoleným pracoviskom alebo pod všetkými jeho podriadenými pracoviskami. Obmedziť výpis tém môžete podľa nasledujúcich kritérií.

Pomocou nasledujúceho filtra môžete obmedziť zobrazované záznamy.

Typ práce:
Program:
Odbor:
Vedúci témy:
Garantujúce pracovisko:

* | A | B | C | Č | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | Ř | S | Š | T | U | Ú | V | W | Z | Ž

Por.TypNázov témyVedúci práceGarantujúce pracoviskoProgramOdborUrčené prePodrobnostiObsadené/MaxRiešitelia
1.BPFaktory a podmínky zahájení podnikatelské činnostiFialová, V.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy2 / 5 Mocsko, D.
2.DPFáze zadávacího řízení ve veřejných zakázkáchPastrňák, R.Katedra práva (VŠPP)N-SSN-SS-SPSVŠPPPodrobnosti témy1 / 1 Nerglová Miller, A.
3.BPFinancování podnikáníNešporek, R. V.Katedra ekonomie a manažerské ekonomiky (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 1 Maiwaelder, L.
4.DPFinancování podnikáníNešporek, R. V.Katedra ekonomie a manažerské ekonomiky (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
5.DPFinancování podnikuNešporek, R. V.Katedra ekonomie a manažerské ekonomiky (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy2 / 6 Kovaříková, M.
Franc, M.
6.DPFinanční analýza vybraného podnikuKljučnikov, A.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy1 / 3 Zounek, M.
7.DPFinanční řízení podnikůNešporek, R. V.Katedra ekonomie a manažerské ekonomiky (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 3 Chvátalová, V.
8.DPFiremní komunikace jako základ prosperity podnikuKořán, R.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 1 Bajer, V.
9.DPForma akcií a transparentnost akciových společnostíPastrňák, R.Katedra práva (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
10.DPFormulace a/nebo implementace marketingové strategie v konkrétních podmínkách dané firmy/organizace/regionu (marketingový plán, marketingová strategie, marketingový mix)Vavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy2 / 4 Englárt, D.
Jandová, D.
11.DPFormulace/reformulace marketingové strategie podniku/organizace/regionu pro podporu/rozvoj tržní pozice (udržení budoucí konkurenceschopnosti)Vavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 4--
12.BPFranchizing - vybrané aspektyNešporek, R. V.Katedra ekonomie a manažerské ekonomiky (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 1 Babinská, L.
13.DPFúze jako způsob přeměny obchodních korporacíPastrňák, R.Katedra práva (VŠPP)N-SSN-SS-SPSVŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
14.BPFyzická bezpečnostBrechlerová, D.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy2 / 2 Česák, M.
Kuzhim, E.