Přehled vypsaných témat - Vysoká škola podnikání a práva, a.s.

Aplikace zobrazuje seznam aktuálních a schválených témat, která jsou vypsána pod zvoleným pracovištěm nebo pod všemi jeho podřízenými pracovišti. Omezit výpis témat můžete podle následujících kritérií.

Typ práce:
Studijní program:
Obor:
Vedoucí tématu:
Garantující pracoviště:

* | A | B | C | Č | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | Ř | S | Š | T | U | Ú | V | W | Z | Ž

Poř.TypNázev tématuVedoucí práceGarantující pracovištěStudijní programOborUrčené proPodrobnostiObsazeno/MaxŘešitelé
1.BPMalware současná situaceBrechlerová, D.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti tématu1 / 1 Líman, Š.
2.BPManagement kvality v organizacíchFormánek, I.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)B-EMB-EM-API, B-EM-IIP, B-EM-MAE, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti tématu0 / 8--
3.BPManagement profesionálního herního týmuBrechlerová, D.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)B-EMB-EM-APIVŠPPPodrobnosti tématu1 / 1 Pantůček, T.
4.BPManažerské rozhodování v logistických procesechBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti tématu1 / 5 Gajdík, P.
5.BPMarketing / marketing management a jeho role v podnikání (výroba, obchod, služby, cestovní ruch) a/nebo v rozvoji vybraného území (obec, město, kraj atd.)Vavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti tématu1 / 3 Verčík, M.
6.DPMarketing českých železničních dopravců v kategorii prémiových třídSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti tématu1 / 1 Možný, M.
7.BPMarketing management - jeho procesy, metody a postupy - nástroj konkurenceschopnosti podniků, organizací, územních celků (marketingová strategie, marketingový plán)Vavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-API, B-EM-IIP, B-EM-MAE, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti tématu0 / 4--
8.BPMarketingová analýza trhu a tržního prostředí pro vybraný segment výrobků, služeb.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti tématu0 / 2--
9.BPMarketingová analýza uvedení nového výrobku (služby) na trh ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti tématu0 / 4--
10.BPMarketingová komunikace (tradiční, integrovaná, digitální atd.) - její role a využití v obchodu a službáchVavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-API, B-EM-IIP, B-EM-MAE, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti tématu1 / 4 Stružková, L.
11.DPMarketingová komunikaci mezinárodního hudebního festivaluSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti tématu1 / 1 Krestová, D.
12.BPMarketingová segmentace vybrané služby na trhu České republikyNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti tématu0 / 3--
13.BPMarketingová segmentace vybraného produktu na trhu České republiky.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti tématu0 / 5--
14.BPMarketingová situační analýza firmySvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-MAE, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti tématu1 / 2 Charvátová, A.
15.DPMarketingová strategie ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti tématu3 / 5 Pospěch, D.
Hubáček, K.
Gříšek, D.
16.DPMarketingová strategie ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti tématu0 / 8--
17.DPMarketingové nástroje pro průmyslové systémy 4.0 ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti tématu0 / 3--
18.DPMarketingový plán a jeho význam ve strategickém rozhodování ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti tématu1 / 3 Holiš, M.
19.BPMarketingový plán pro sektor obchodu a služebŠvajdová, L.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-POD, B-EM-POSVŠPPPodrobnosti tématu1 / 15--
20.DPMarketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti tématu2 / 3 Boháčová, K.
Steuer, P.
21.DPMarketingový výzkum tržní pozice výrobku (služby) ve vybraném teritoriu jako nástroj strategického rozhodování podnikatele.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti tématu0 / 5--
22.BPMateřská a rodičovská dovolenáŠmíd, D.Katedra práva (VŠPP)VŠPPPodrobnosti tématu2 / 5 Škrabalová, K.
23.BPMěření produktivity práceTaussik, Z.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti tématu0 / 1--
24.DPMěření spokojenosti zákazníků s produktem firmyMezuláník, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti tématu0 / 3--
25.DPMěření spokojenosti zákazníků v prostředí konkrétní firmy/podnikuPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti tématu1 / 2 Zezulková, H.
26.BPMeteostanice s webovým rozhranímJaníček, V.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)B-EMB-EM-APIVŠPPPodrobnosti tématu1 / 1 Červinka, L.
27.BPMetoda 5S (zavádění, hodnocení atd.)Hádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti tématu0 / 5--
28.BPMezinárodní managementFireš, A.Katedra cizích jazyků (VŠPP)VŠPPPodrobnosti tématu0 / 1--
29.BPMezinárodní marketingFireš, A.Katedra cizích jazyků (VŠPP)VŠPPPodrobnosti tématu0 / 1--
30.BPMezinárodní obchodFireš, A.Katedra cizích jazyků (VŠPP)VŠPPPodrobnosti tématu0 / 1--
31.BPMezinárodní obchod a mezinárodní marketingČervinka, M.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti tématu0 / 5--
32.DPMikroekonomické důsledky zaměstnávání cizinců v ČRJežek, F.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti tématu1 / 1 Malachta, N.
33.BPMimořádné stavy a nouzové zákonodárstvíHřebejk, J.Katedra práva (VŠPP)VŠPPPodrobnosti tématu0 / 1--
34.BPMobbing, bossing a diskriminace v pracovněprávních vztazíchŠmíd, D.Katedra práva (VŠPP)VŠPPPodrobnosti tématu0 / 3--
35.BPModelování business procesůMyslín, J.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti tématu2 / 3 Webster, L.
Kopsa, J.
36.DPModerní marketingová komunikace v podmínkách turbulentního rozvoje trhů a moderních komunikačních technologií/komunikační strategie / nástroje marketingové komunikace, digitální marketingVavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti tématu1 / 4 Matyó, M.
37.DPModerní přístupy k řízení a vedení lidíMaňák, R.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti tématu2 / ----
38.DPModerní trendy v segmentu logistických služebBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti tématu0 / 5--
39.DPMonitoring a hodnocení CSR v podmínkách SME v MSKPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti tématu0 / 2--
40.DPMonitoring stávající úrovně QMS v prostředí konkrétní firmy, návrhy na zlepšeníPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti tématu0 / 2--
41.BPMonitoring stávající úrovně firemní komunikace v prostředí konkrétní praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-MAE, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti tématu0 / 5--
42.DPMotivace – nedílná součást vedení lidí ve zdravé firměJanků, Š.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti tématu2 / 5 Phanová, L. A.
Želonka, M.
43.BPMotivace/motivační programy- hodnocení účinnosti v podmínkách praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-MAE, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti tématu0 / 5--
44.DPMotivační programy v konkrétní firmě, měření účinnosti s návrhy na zlepšeníPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti tématu1 / 2--
45.BPMožnosti podpisu a dalších bezpečnostních opatření v pdfBrechlerová, D.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)VŠPPPodrobnosti tématu0 / 1--
46.DPMožnosti uplatnění vybraných principů Baťovy soustavy řízení v konkrétní praxiPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti tématu2 / 2 Pochylý, J.
Koval, T.
47.BPMožnosti uplatnění vybraných principů BSŘ v podmínkách současné praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EMB-EM-MAE, B-EM-POD, B-EM-PODX, B-EM-POS, B-EM-POSxVŠPPPodrobnosti tématu0 / 5--