Summary of topics offered - College of Entrepreneurship and Law

Application shows list of current and approved topics offered under the selected department or under all its subordinate departments. You can limit the list of topics by the following criteria:

Use the following filter to restrict the displayed records.

Type of thesis:
Programme:
Field of study:
Topic supervisor:
Supervising department:

* | A | B | C | Č | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | Ř | S | Š | T | U | Ú | V | W | Z | Ž

Ord.TypeTopicThesis supervisorSupervising departmentProgrammeField of studyIntended forDetailsOccupied/Max.Project participants
1.BTMalware současná situaceBrechlerová, D.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic1 / 1 Líman, Š.
2.BTManagement kvality v organizacíchFormánek, I.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-IIP
B-EM-POD
B-EM-POSx
B-EM-POS
B-EM-MAE
B-EM-API
B-EM-PODX
VŠPPDetails of topic0 / 8--
3.BTManagement profesionálního herního týmuBrechlerová, D.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)B-EMB-EM-APIVŠPPDetails of topic1 / 1 Pantůček, T.
4.BTManažerské rozhodování v logistických procesechBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic1 / 5 Gajdík, P.
5.BTMarketing / marketing management a jeho role v podnikání (výroba, obchod, služby, cestovní ruch) a/nebo v rozvoji vybraného území (obec, město, kraj atd.)Vavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic1 / 3 Verčík, M.
6.DTMarketing českých železničních dopravců v kategorii prémiových třídSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic1 / 1 Možný, M.
7.BTMarketing management - jeho procesy, metody a postupy - nástroj konkurenceschopnosti podniků, organizací, územních celků (marketingová strategie, marketingový plán)Vavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-IIP
B-EM-POD
B-EM-API
B-EM-PODX
B-EM-POSx
B-EM-POS
B-EM-MAE
VŠPPDetails of topic1 / 4--
8.BTMarketingová analýza trhu a tržního prostředí pro vybraný segment výrobků, služeb.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic2 / 2 Lechner, V.
9.BTMarketingová analýza uvedení nového výrobku (služby) na trh ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic2 / 4 Hrabovský, J.
10.BTMarketingová komunikace (tradiční, integrovaná, digitální atd.) - její role a využití v obchodu a službáchVavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POD
B-EM-PODX
B-EM-IIP
B-EM-API
B-EM-POS
B-EM-POSx
B-EM-MAE
VŠPPDetails of topic1 / 4--
11.DTMarketingová komunikaci mezinárodního hudebního festivaluSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic1 / 1 Krestová, D.
12.BTMarketingová segmentace vybrané služby na trhu České republikyNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POS
B-EM-PODX
B-EM-POSx
B-EM-POD
VŠPPDetails of topic0 / 3--
13.BTMarketingová segmentace vybraného produktu na trhu České republiky.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POS
B-EM-POSx
B-EM-POD
B-EM-PODX
VŠPPDetails of topic0 / 5--
14.DTMarketingová strategie ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic4 / 5 Hubáček, K.
Pospěch, D.
Gříšek, D.
15.DTMarketingová strategie ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic0 / 8--
16.DTMarketingové nástroje pro průmyslové systémy 4.0 ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic0 / 3--
17.DTMarketingový plán a jeho význam ve strategickém rozhodování ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic1 / 3 Holiš, M.
18.BTMarketingový plán pro sektor obchodu a služebŠvajdová, L.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM-POS
B-EM-POD
VŠPPDetails of topic7 / 15 Hrbáč, T.
Mikulec, M.
Čejka, J.
Provazníková, T.
Facek, T.
Kraina, P.
Žáček, J.
19.DTMarketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic3 / 3 Ollender, J.
Dobeš, D.
Steuer, P.
20.DTMarketingový výzkum tržní pozice výrobku (služby) ve vybraném teritoriu jako nástroj strategického rozhodování podnikatele.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 5--
21.BTMateřská a rodičovská dovolenáŠmíd, D.Katedra práva (VŠPP)----VŠPPDetails of topic3 / 5 Fritscherova, V.
Šalková, T.
Škrabalová, K.
22.BTMěření produktivity práceTaussik, Z.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 1--
23.DTMěření spokojenosti zákazníků s produktem firmyMezuláník, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic1 / 3 Kudrnová, M.
24.DTMěření spokojenosti zákazníků v prostředí konkrétní firmy/podnikuPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic1 / 2--
25.BTMeteostanice s webovým rozhranímJaníček, V.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)B-EMB-EM-APIVŠPPDetails of topic1 / 1 Červinka, L.
26.BTMetoda 5S (zavádění, hodnocení atd.)Hádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 5--
27.BTMezinárodní managementFireš, A.Katedra cizích jazyků (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 1--
28.BTMezinárodní marketingFireš, A.Katedra cizích jazyků (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 1--
29.BTMezinárodní obchodFireš, A.Katedra cizích jazyků (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 1--
30.BTMezinárodní obchod a mezinárodní marketingČervinka, M.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic1 / 5--
31.DTMikroekonomické důsledky zaměstnávání cizinců v ČRJežek, F.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic1 / 1 Malachta, N.
32.BTMimořádné stavy a nouzové zákonodárstvíHřebejk, J.Katedra práva (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 1--
33.BTMobbing, bossing a diskriminace v pracovněprávních vztazíchŠmíd, D.Katedra práva (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 3--
34.BTModelování business procesůMyslín, J.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic2 / 3 Webster, L.
Kopsa, J.
35.DTModerní marketingová komunikace v podmínkách turbulentního rozvoje trhů a moderních komunikačních technologií/komunikační strategie / nástroje marketingové komunikace, digitální marketingVavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic0 / 4--
36.DTModerní přístupy k řízení a vedení lidíMaňák, R.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic4 / ----
37.DTModerní trendy v segmentu logistických služebBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 5--
38.DTMonitoring a hodnocení CSR v podmínkách SME v MSKPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic0 / 2--
39.DTMonitoring stávající úrovně QMS v prostředí konkrétní firmy, návrhy na zlepšeníPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic0 / 2--
40.BTMonitoring stávající úrovně firemní komunikace v prostředí konkrétní praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POS
B-EM-POD
B-EM-POSx
B-EM-MAE
B-EM-PODX
VŠPPDetails of topic0 / 5--
41.DTMotivace – nedílná součást vedení lidí ve zdravé firměJanků, Š.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic4 / 5 Dvořáková, V.
Veselá, K.
Želonka, M.
Hojačová, L.
42.BTMotivace/motivační programy- hodnocení účinnosti v podmínkách praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POSx
B-EM-POS
B-EM-PODX
B-EM-POD
B-EM-MAE
VŠPPDetails of topic0 / 5--
43.DTMotivační programy v konkrétní firmě, měření účinnosti s návrhy na zlepšeníPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic2 / 2 Pavelková, L.
44.BTMožnosti podpisu a dalších bezpečnostních opatření v pdfBrechlerová, D.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)----VŠPPDetails of topic0 / 1--
45.DTMožnosti uplatnění vybraných principů Baťovy soustavy řízení v konkrétní praxiPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPDetails of topic1 / 2 Pochylý, J.
46.BTMožnosti uplatnění vybraných principů BSŘ v podmínkách současné praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-PODX
B-EM-MAE
B-EM-POD
B-EM-POSx
B-EM-POS
VŠPPDetails of topic0 / 5--