Prehľad vypísaných tém - Vysoká škola podnikání a práva, a.s.

Aplikácia zobrazuje zoznam aktuálnych a schválených tém, ktoré sú vypísané pod zvoleným pracoviskom alebo pod všetkými jeho podriadenými pracoviskami. Obmedziť výpis tém môžete podľa nasledujúcich kritérií.

Pomocou nasledujúceho filtra môžete obmedziť zobrazované záznamy.

Typ práce:
Program:
Odbor:
Vedúci témy:
Garantujúce pracovisko:

* | A | B | C | Č | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | Ř | S | Š | T | U | Ú | V | W | Z | Ž

Por.TypNázov témyVedúci práceGarantujúce pracoviskoProgramOdborUrčené prePodrobnostiObsadené/MaxRiešitelia
1.BPMalware současná situaceBrechlerová, D.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 1 Líman, Š.
2.BPManagement kvality v organizacíchFormánek, I.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-IIP
B-EM-POD
B-EM-POSx
B-EM-POS
B-EM-MAE
B-EM-API
B-EM-PODX
VŠPPPodrobnosti témy0 / 8--
3.BPManagement profesionálního herního týmuBrechlerová, D.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)B-EMB-EM-APIVŠPPPodrobnosti témy1 / 1 Pantůček, T.
4.BPManažerské rozhodování v logistických procesechBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 5 Gajdík, P.
5.BPMarketing / marketing management a jeho role v podnikání (výroba, obchod, služby, cestovní ruch) a/nebo v rozvoji vybraného území (obec, město, kraj atd.)Vavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 3 Verčík, M.
6.DPMarketing českých železničních dopravců v kategorii prémiových třídSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy1 / 1 Možný, M.
7.BPMarketing management - jeho procesy, metody a postupy - nástroj konkurenceschopnosti podniků, organizací, územních celků (marketingová strategie, marketingový plán)Vavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-IIP
B-EM-POD
B-EM-API
B-EM-PODX
B-EM-POSx
B-EM-POS
B-EM-MAE
VŠPPPodrobnosti témy1 / 4--
8.BPMarketingová analýza trhu a tržního prostředí pro vybraný segment výrobků, služeb.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy2 / 2 Lechner, V.
9.BPMarketingová analýza uvedení nového výrobku (služby) na trh ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy2 / 4--
10.BPMarketingová komunikace (tradiční, integrovaná, digitální atd.) - její role a využití v obchodu a službáchVavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-PODX
B-EM-POD
B-EM-IIP
B-EM-API
B-EM-POS
B-EM-POSx
B-EM-MAE
VŠPPPodrobnosti témy0 / 4--
11.DPMarketingová komunikaci mezinárodního hudebního festivaluSvětlík, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy1 / 1 Krestová, D.
12.BPMarketingová segmentace vybrané služby na trhu České republikyNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POS
B-EM-PODX
B-EM-POSx
B-EM-POD
VŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
13.BPMarketingová segmentace vybraného produktu na trhu České republiky.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POS
B-EM-POSx
B-EM-POD
B-EM-PODX
VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
14.DPMarketingová strategie ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy4 / 5 Hubáček, K.
Pospěch, D.
Gříšek, D.
15.DPMarketingová strategie ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 8--
16.DPMarketingové nástroje pro průmyslové systémy 4.0 ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
17.DPMarketingový plán a jeho význam ve strategickém rozhodování ve vybraném oboru podnikáníNétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 3 Holiš, M.
18.BPMarketingový plán pro sektor obchodu a služebŠvajdová, L.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM-POD
B-EM-POS
VŠPPPodrobnosti témy7 / 15 Kraina, P.
Hrbáč, T.
Facek, T.
Mikulec, M.
Čejka, J.
Žáček, J.
Provazníková, T.
19.DPMarketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy3 / 3 Steuer, P.
Dobeš, D.
Ollender, J.
20.DPMarketingový výzkum tržní pozice výrobku (služby) ve vybraném teritoriu jako nástroj strategického rozhodování podnikatele.Nétek, V.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
21.BPMateřská a rodičovská dovolenáŠmíd, D.Katedra práva (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy3 / 5 Škrabalová, K.
Fritscherova, V.
Šalková, T.
22.BPMěření produktivity práceTaussik, Z.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
23.DPMěření spokojenosti zákazníků s produktem firmyMezuláník, J.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy1 / 3 Kudrnová, M.
24.DPMěření spokojenosti zákazníků v prostředí konkrétní firmy/podnikuPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy1 / 2--
25.BPMeteostanice s webovým rozhranímJaníček, V.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)B-EMB-EM-APIVŠPPPodrobnosti témy1 / 1 Červinka, L.
26.BPMetoda 5S (zavádění, hodnocení atd.)Hádek, L.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
27.BPMezinárodní managementFireš, A.Katedra cizích jazyků (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
28.BPMezinárodní marketingFireš, A.Katedra cizích jazyků (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
29.BPMezinárodní obchodFireš, A.Katedra cizích jazyků (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
30.BPMezinárodní obchod a mezinárodní marketingČervinka, M.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy1 / 5--
31.DPMikroekonomické důsledky zaměstnávání cizinců v ČRJežek, F.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy1 / 1 Malachta, N.
32.BPMimořádné stavy a nouzové zákonodárstvíHřebejk, J.Katedra práva (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
33.BPMobbing, bossing a diskriminace v pracovněprávních vztazíchŠmíd, D.Katedra práva (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 3--
34.BPModelování business procesůMyslín, J.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy2 / 3 Kopsa, J.
Webster, L.
35.DPModerní marketingová komunikace v podmínkách turbulentního rozvoje trhů a moderních komunikačních technologií/komunikační strategie / nástroje marketingové komunikace, digitální marketingVavrečka, V.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 4--
36.DPModerní přístupy k řízení a vedení lidíMaňák, R.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy4 / ----
37.DPModerní trendy v segmentu logistických služebBesta, P.Katedra marketingu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
38.DPMonitoring a hodnocení CSR v podmínkách SME v MSKPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
39.DPMonitoring stávající úrovně QMS v prostředí konkrétní firmy, návrhy na zlepšeníPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy0 / 2--
40.BPMonitoring stávající úrovně firemní komunikace v prostředí konkrétní praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POS
B-EM-POD
B-EM-POSx
B-EM-MAE
B-EM-PODX
VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
41.DPMotivace – nedílná součást vedení lidí ve zdravé firměJanků, Š.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy4 / 5 Hojačová, L.
Želonka, M.
Veselá, K.
Dvořáková, V.
42.BPMotivace/motivační programy- hodnocení účinnosti v podmínkách praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-POSx
B-EM-POS
B-EM-PODX
B-EM-POD
B-EM-MAE
VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--
43.DPMotivační programy v konkrétní firmě, měření účinnosti s návrhy na zlepšeníPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy2 / 2 Pavelková, L.
44.BPMožnosti podpisu a dalších bezpečnostních opatření v pdfBrechlerová, D.Katedra podnikání a managementu (VŠPP)----VŠPPPodrobnosti témy0 / 1--
45.DPMožnosti uplatnění vybraných principů Baťovy soustavy řízení v konkrétní praxiPetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)N-EMN-EM-PDMVŠPPPodrobnosti témy1 / 2 Pochylý, J.
46.BPMožnosti uplatnění vybraných principů BSŘ v podmínkách současné praxePetříková, R.Katedra marketingu (VŠPP)B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM
B-EM-PODX
B-EM-POD
B-EM-MAE
B-EM-POSx
B-EM-POS
VŠPPPodrobnosti témy0 / 5--